Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Σκάτσελ: Έχω καλό προαίσθημα για την ΑΕΛ…

Αποτελεί μια από τις μεταγραφές της ΑΕΛ την περίοδο του Ιανουαρίου, όμως το όνομά του χάρη στο βιογραφικό του και την εμπειρία του τον κάνει έναν από τα μεγάλα ονόματα που ήρθαν στη ΑΕΛ. Ο λόγος, για τον Ρούντι Σκάτσελ, τον Τσέχο μεσοεπιθετικό που ήρθε στην ομάδα με τις καλύτερες συστάσεις από τον Τάκη Φύσσα, αφού οι δύο ποδοσφαιριστές έχουν στενή σχέση φιλίας από την περίοδο που αγωνίζονταν μαζί στον Παναθηναϊκό.

Μια περίοδος, που ο Σκάτσελ ήρθε στην Ελλάδα, όμως η φυγή του έγινε με άδοξο τέλος. Ωστόσο, ο 30χρονος Ρούντι πιστεύει στον εαυτό του και οι εμπειρίες της ζωής του, του δίδαξαν ποτέ να μην αρνείται τις ευκαιρίες της ζωής όταν του δίνονται. Αυτόs ήταν και ο λόγος που μετά από πέντε χρόνια επέστρεψε στη Ελλάδα και την ΑΕΛ για να μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα του κάμπου και να χαρίσει την εμπειρία του, με σκοπό να υπάρξει το θετικό αποτέλεσμα που όλοι αναμένουμε, για να δούμε την ΑΕΛ να ξεφεύγει από την δύσκολη θέση. Ο Σκάτσελ μίλησε αποκλειστικά στο athleticlarissa.gr, για όλους και για όλα, σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη.

Ο Ρούντι μας αφόπλισε με την ειλικρίνεια και την απλότητά του, καθώς στη συνέντευξη μαζί του μπορέσαμε να ανακαλύψουμε έναν άνθρωπο που παρά την μεγάλη καριέρα του, πατάει γερά στα πόδια του και ξέρει πως η ζωή είναι παιχνίδι και έτσι αντιμετωπίζει την καθημερινότητά του. Ο Ρούντι μας άνοιξε την καρδιά του και μίλησε τόσο για την νέα του ομάδα, όσο και για την καθημερινότητά του στην πόλη της Λάρισας.

Η πρώτη σου επαφή με την Ελλάδα ήταν ως γνωστόν με την ομάδα του Παναθηναϊκού, ωστόσο με τον ερχομό σου στην ΑΕΛ έκανες και την επιστροφή σου στη χώρα μας. Παρατήρησες καμία διαφορά;

Αρχικά, επέστρεψα πιο μεγάλος ηλικιακά, αφού εκείνη την περίοδο ήμουν νέος. Τώρα είμαι πιο έμπειρος, αντίθετα με εκείνη την περίοδο που η καριέρα μου ξεκινούσε. Εκτός αυτού όμως, έφυγα από την Ελλάδα με ζέστη και καλό καιρό αφού ήταν καλοκαίρι και επέστρεψα σε χειμωνιάτικο κλίμα με κρύο (γέλια).

Στην παιδική σου ηλικία, είχες κοιτάξει στον χάρτη την Ελλάδα και κατά πόσο πίστευες ότι θα βρισκόσουν εδώ να συνεχίζεις την καριέρα σου;

Όλοι στην Τσεχία γνωρίζουν για την Ελλάδα, τόσο λόγω των διακοπών που κάνουν εδώ, όσο και για τον πολιτισμό της. Έχω πολύ καλές μνήμες από την πρώτη φορά μου εδώ με τον Παναθηναϊκό. Θυμάμαι τους ανθρώπους να είναι φιλικοί και χαλαροί στην καθημερινότητά τους, όπως και το ότι η Ελλάδα έχει πολύ καλή κουζίνα με ωραία φαγητά. Όσο για το αν πίστευα ότι θα έρθω, από τη στιγμή που είσαι ποδοσφαιριστής, δεν ξέρεις που θα κάνεις καριέρα.

Τι σημαίνει για σένα η Ελλάδα;

Έχω όπως είπα, καλές μνήμες από την Αθήνα που έμενα, αλλά και από τη Λάρισα που ο κόσμος είναι όλη μέρα έξω για καφέ.Κάθε μέρα στην χώρα αυτή σου θυμίζει καλοκαιρινές διακοπές. Δεν είναι τυχαίο πως τόσος πολύς κόσμος προτιμάει την Ελλάδα για διακοπές.

Με τον Παναθηναϊκό, έκανες μια πολύ καλή αρχή όμως στην πορεία άλλαξαν τα πράγματα και το τέλος ήταν άδοξο για σένα.

Ήταν μια δύσκολη περίοδος για τον Παναθηναϊκό, και αυτό είναι εμφανές και από την αλλαγή τεσσάρων προπονητών στην ομάδα. Ήμουν νέος και δεν είχα τις ευκαιρίες που ήθελα και περίμενα. Η ομάδα βλέποντας πως η τιμή του συμβολαίου μου ήταν υψηλή, βρέθηκα εκτός πλάνων και ο τότε προπονητής Μαλεζάνι, σταμάτησε να με χρησιμοποιεί. Ωστόσο δεν έχω παράπονα και κρατάω τα καλά στοιχεία από αυτή την περίοδο.

Σκέφτηκες ποτέ, μετά από αυτή την εμπειρία να μην επιστρέψεις ξανά στο Ελληνικό πρωτάθλημα;

Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν το σκέφτηκα και δεν το απέκλεισα ποτέ. Κοιτάς μπροστά και εκμεταλλεύεσαι τις ευκαιρίες που σου δίνονται στην καριέρα σου. Ειδικά, όταν έχεις ζήσει ωραίες στιγμές και έχει καλές αναμνήσεις από μια τέτοια εμπειρία θέλεις να επιστρέψεις. Άλλωστε η ΑΕΛ ήταν μια καλή ευκαιρία να γυρίσω και ειδικά μετά την προτροπή του φίλου μου Τάκη Φύσσα, που μου είπε τα καλύτερα για την ομάδα και την πόλη, ήταν πιο εύκολο να πάρω την απόφαση αυτή.

Ωστόσο η ομάδα που σε καθιέρωσε, Σλάβια Πράγας σου πρότεινε συμβόλαιο ανανέωσης λίγο πριν υπογράψεις με την ΑΕΛ.

Ήμουν ελεύθερος και είχα προτάσεις από πολλά σωματεία και όντως μια από αυτές ήταν και η Σλάβια Πράγας, η οποία μου είχε ζητήσει την βοήθειά μου. Ωστόσο δεν ήμουν έτοιμος να γυρίσω στην πατρίδα μου ακόμη γιατί θέλω να συνεχίσω την καριέρα μου εκτός Τσεχίας. Είμαι υποστηρικτής της Σλάβια από μικρός και την έχω συνεχώς στο μυαλό μου, όμως πίστευα πως είμαι ακόμη μικρός για να επιστρέψω. Έχω πολλά να κάνω ακόμη πριν επιστρέψω στην χώρα μου.

Αυτή θέλεις να είναι και η ομάδα που θέλεις να κλείσεις την ποδοσφαιρική σου καριέρα;

Με το να αρνηθώ την ανανέωση στην Σλάβια, δεν έκλεισα και την πόρτα στον σύλλογο. Άφησα τα περιθώρια να επιστρέψω στην ομάδα που έκανα τα πρώτα μου βήματα και κατέκτησα το κύπελλο Τσεχίας.

Ποιός ήταν ο λόγος που σε έκανε να σκεφτείς το ενδεχόμενο να έρθεις στην ΑΕΛ;

Δεν ήθελα να συζητήσω άλλο με ομάδες, γιατί με ενδιέφερε να παίξω και να βοηθήσω μια ομάδα που με χρειάζεται. Έβαλα όλες τις προσφορές που είχα στο “τραπέζι” και γνωρίζοντας πολύ καλά την Ελλάδα και στη συνέχεια την ΑΕΛ, σκέφτηκα πως είναι μια καλή ευκαιρία για μένα. Το ενδιαφέρον της ΑΕΛ μέσω του μάνατζέρ μου, μου προκάλεσε σημαντική εντύπωση και γι΄αυτό αποφάσισα να υπογράψω συμβόλαιο συνεργασίας για ενάμισι χρόνο.

Έχεις αγωνιστεί σε σημαντικές ομάδες και στο ενεργητικό σου έχεις ένα αξιόλογο βιογραφικό. Η ΑΕΛ χρειάζεται την βοήθειά σου για να απομακρυνθεί από την δύσκολη θέση.

Ήξερα από την αρχή για την άσχημη θέση της ΑΕΛ στον βαθμολογικό πίνακα, όμως οι πληροφορίες μου από ανθρώπους που γνωρίζουν την ομάδα και ειδικά από τον Φύσσα που με ενημέρωσε για την ΑΕΛ, με έπεισαν. Ξέρω καλά πως όσα χρόνια η ομάδα βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία, είχε μια πολύ καλή πορεία και βρισκόταν σε υψηλές θέσεις και μάλιστα η πορεία της στο ΟΥΕΦΑ είναι ενδεικτική της αξίας της.

Πόσο σε απασχολεί όμως η τωρινή θέση της ΑΕΛ;

Φυσικά και με απασχολεί γιατί ανήκω πλέον στο δυναμικό της ομάδας και ήρθα με σκοπό να απομακρυνθούμε από αυτή την δυσάρεστη κατάσταση. Η ΑΕΛ έχει σκοπό να μείνει στην κατηγορία και ξέρω ότι θα το καταφέρουμε όλοι μαζί, οι άνθρωποί της είναι σίγουροι γι’ αυτό.
Οι κινήσεις της να φέρει τόσους νέους παίκτες και η δημιουργία του νέου σταδίου δείχνουν το ότι δεν έχουν σκοπό να αφήσουν την ομάδα να πέσει. Είναι δύσκολο μα παλεύουμε από εδώ και πέρα σε κάθε παιχνίδι για τις ζωές μας και την ομάδα. Έχω καλό προαίσθημα και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.

Πολλοί φοβούνται τον υποβιβασμό της ομάδας. Εσύ δεν νιώθεις πίεση γι’ αυτό;

Δεν το συζητώ καν αυτό. Δεν θα υπάρξει κάτι τέτοιο και δεν ήρθα με σκοπό να αφήσω την ομάδα σε τέτοια δύσκολη θέση. Πρέπει να’ μαστε όλοι θετικοί και να σκεφτόμαστε πως όλα θα πάνε καλά. Έχω καλό προαίσθημα και σίγουρα θα κερδίσουμε στις επόμενες αναμετρήσεις. Θα έχουμε το καινούργιο στάδιο, θα είμαστε στην Σούπερ Λίγκα και όλα θα προοδεύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα και θα’ μαστε ικανοποιημένοι στο τέλος. Η επόμενη χρονιά θα μας βρει πιο δυνατούς και προετοιμασμένους και με τον κόσμο και την βοήθειά του, θα’ μαστε έτοιμοι να αποφύγουμε ξανά μια τόσο δύσκολη θέση. Ο κόσμος πρέπει να πιστέψει και να μην είναι αρνητικός.

Η ομάδα ήδη έκανε την αρχή με την εκτός έδρας νίκη στην Ξάνθη, παρά την ήττα από τον Παναθηναϊκό. Τι θα γίνει από εδώ και πέρα;

Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι όμως οι τρείς βαθμοί από τη νίκη αυτή θα μας βοηθήσουν ακόμη περισσότερο για την συνέχεια. Το παιχνίδι με τον ΠΑΟ ήταν ένα άσχημο αποτέλεσμα τόσο για μένα όσο και για την ομάδα. Πιστεύω στην ομάδα, όσο κι αν έχουμε την πίεση του χρόνου για τα παιχνίδια που έρχονται. Στόχος πρέπει να είναι η επόμενη αναμέτρηση και πώς θα καταφέρουμε να κερδίσουμε.

Τι να αναμένουμε λοιπόν στην ερχόμενη αναμέτρηση με τον Πανθρακικό στο Αλκαζάρ;

Είναι άλλο ένα σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Βλέπουμε από εδώ και πέρα το κάθε παιχνίδι σαν μια μάχη για την σωτηρία της ομάδος και θα έχει χαρακτήρα πλέι οφ. Πρέπει να αποφύγουμε τη ζώνη του υποβιβασμού και να κοιτάξουμε να ανέβουμε παρά την πίεση που θα έχουμε.

Η πορεία σου αποδεικνύει πως είσαι ένας παίκτης με ικανότητες και αυτό αποδείχτηκε και από την παρουσία σου στην Χάρτς. Τι να περιμένουμε από τον Ρούντι στο άμεσο μέλλον;

Προσπαθώ για το καλύτερο δυνατόν. Σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά προετοιμάζομαι και προσπαθώ να’ μαι όσο το δυνατόν καλύτερος και έτοιμος για κάθε δυσκολία που έχω να αντιμετωπίσω μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Θέλω και θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα μου, όμως σημασία έχει η ομαδική δουλειά και αυτό έχω στο μυαλό μου.

Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στον κόσμο της ΑΕΛ;

Ξέρω καλά, ότι είναι δύσκολες ώρες και όλοι έχουν στενοχωρηθεί από αυτή την κατάσταση. Όμως θέλουμε όλοι μας στην ομάδα την στήριξή τους και να’ ναι θετικοί στις εξελίξεις που θα γίνουν από εδώ και πέρα. Εύχομαι και ελπίζω να έχουμε πάντα κοντά μας τους φιλάθλους μας και να είναι ο δωδέκατος παίκτης στον αγωνιστικό χώρο. Να δουν πως όλα θα γίνουν όπως ευχόμαστε και το πάθος τους είναι εκείνο που θα μας κάνει να τα δίνουμε όλα μέσα στο γήπεδο.

Όσες μέρες βρίσκεσαι στη Λάρισα, κατάφερες να έχεις μια εικόνα από την πόλη. Πως σου φάνηκε;

Την πρώτη μέρα που ήρθα έφτασα πολύ αργά και δεν κατάφερα να δω πολλά. Όπως και την επόμενη που είχα προπόνηση και δεν βρήκα χρόνο. Σιγά – σιγά όμως άρχισα να βλέπω την πόλη και μου άρεσε η ζωή εδώ. Ο κόσμος είναι όλη μέρα για καφέ και αυτό μου έκανε εντύπωση! Εύχομαι στην πορεία, να έχω χρόνο να κάνω και μερικά μικρά ταξίδια γύρω από την πόλη και να δω πολλά ακόμη.

Τι κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο τελειώνοντας τις καθημερινές σου υποχρεώσεις;

Αυτό τον καιρό δεν μπορώ να κάνω και πολλά, καθώς έχουμε καθημερινές προπονήσεις και δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Όμως όταν βρίσκω, προτιμώ να χαλαρώνω στο ξενοδοχείο και να παρακολουθώ ταινίες ή να ακούω μουσική. Παρόλα αυτά, πολλές φορές πηγαίνω για τένις ή κάνω άλλα αθλήματα που μου δίνουν στιγμές ξεγνοιασιάς.

Υπάρχει κάτι που συνήθιζες να κάνεις ενώ βρισκόσουν στην Τσεχία και τώρα είναι δύσκολο να το πραγματοποιήσεις;

Συνήθιζα να πάω στον κινηματογράφο και να παρακολουθώ ταινίες. Τώρα όμως είναι φυσικά λίγο δύσκολο όμως ελπίζω να το κάνω κάποια στιγμή και εδώ. Εκτός από αυτό όμως, μου λείπει πολύ η τσέχικη κουζίνα καθώς δεν υπάρχει στην Ευρώπη τσέχικο εστιατόριο.

Υπάρχει ένα μέρος στον κόσμο που επισκέπτεσαι συχνά και οι στιγμές εκεί έχουν μείνει στην μνήμη σου;

Ναι. Το Μεξικό είναι από τις αγαπημένες μου χώρες και έχω ταξιδέψει αρκετές φορές εκεί. Υπάρχουν μεν πολλές πόλεις που έχω ταξιδέψει και έχω όμορφες μνήμες, όμως το Μεξικό μου άρεσε πολύ και αποτελεί καταφύγιο για μένα.

Συνέντευξη στην Ολίνα Σιδεροπούλου


ΠΗΓΗ http://www.athleticlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου