Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΗΛΑΔΑΚΗ!!!!


«Θέλω να ηρεμήσω για να πάρω τις αποφάσεις μου. Έχω πολλά συναισθήματα τα οποία οφείλω να κρατήσω μέσα μου μιας και πιστεύω ότι στις δύσκολες στιγμές οι δυνατοί άνθρωποι πρέπει να γίνονται δυνατότεροι. Τα πάντα μένουν στο πλάι γιατί προτεραιότητα έχει το καλό της ομάδας κι αυτό θα πρέπει να σκεφτούμε όλοι μας. Δεν μ' αρέσει να παίρνω αποφάσεις εν βρασμώ ψυχής, θέλω να ηρεμήσω για να πάρω τις αποφάσεις μου σίγουρα ως και το βράδυ. Δικαιολογώ την πικρία των φιλάθλων μας γιατί την αντίστοιχη έχω. Δικαιολογώ τα πάντα και την οποιαδήποτε μορφή σωστής διαμαρτυρίας, αλλά δεν μ' αρέσουν οι βωμολοχίες και να θίγουμε συνειδήσεις. Να ξέρετε ένα πράγμα, κανένας σήμερα δεν ήρθε εδώ για να μην κερδίσει. Μπορεί να μην βγήκε το παιχνίδι, μπορεί να μην ίδρωσαν ή να μην έτρεξαν όσο θα θέλαμε, αλλά όλοι ερχόμενοι εδώ θέλαμε να κερδίσουμε. Για κάποιους λόγους δεν βγήκε το αποτέλεσμα. Η απογοήτευση των φιλάθλων είναι δικαιολογημένη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου