Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Στάθης Ταυλαρίδης: Επέλεξα την ΑΕΛ γιατί με ήθελαν πολύ


Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ έκανε από τη Γαλλία όπου βρίσκεται ο Στάθης Ταυλαρίδης: «Ομολογώ πως σε πρώτη φάση προτεραιότητά μου ήταν να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Για το ενδεχόμενο της Ελλάδας είχα θέσει ως deadline τα τέλη Απριλίου, γιατί μια επιστροφή μετά από 9 χρόνια προϋποθέτει σοβαρή προετοιμασία, από τη στιγμή που υπάρχει στη μέση και η οικογένεια.

Εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από κάποιες ομάδες, όμως, οι περισσότερες μιλούσαν για προγραμματισμό και αποφάσεις στις αρχές ή τα μέσα Μαϊου. Είχα προτάσεις από 3-4 ελληνικούς συλλόγους, όμως μετά από πολύ ώριμη σκέψη αποφάσισα να αποδεχτώ εκείνη της ΑΕΛ. Με έπεισε το πλάνο – όπως μου το ανέλυσε ο Κ. Πηλαδάκης – και το όραμα που έχει για την ομάδα. Και φυσικά η κατασκευή του νέου γηπέδου, με το οποίο η ΑΕΛ θα αλλάξει επίπεδο ως κλαμπ. Η ΑΕΛ δεν προέκυψε στην καριέρα μου ξαφνικά. Υπήρχαν επαφές εδώ και περίπου ένα χρόνο, από την περίοδο που προπονητής ήταν ο κ. Ουζουνίδης. Οι επαφές κατέληξαν σε μια πρώτη πρόταση τον περασμένο Ιανουάριο, την οποία, όμως, δεν μπορούσα να αποδεχθώ, αφού τη δεδομένη στιγμή περίμενα τη γέννηση του δεύτερου παιδιού μου. Άφησα, ωστόσο, ανοιχτή πόρτα για το καλοκαίρι.

Η επαφή συνεχίστηκε και με τον κ. Παπακώστα, τον οποίο γνώριζα από τη θητεία του στην ομάδα της γενέτειράς μου, τον Πανσερραϊκό και τελικά κατέληξε σε συμφωνία. Επέλεξα την ΑΕΛ γιατί πάνω απ’ όλα οι άνθρωποί της μου έδειξαν μεγάλη εμπιστοσύνη και με την προσέγγισή τους μου απέδειξαν ότι με ήθελαν πάρα πολύ. Καθοριστικός παράγοντας στην απόφασή μου, ωστόσο, υπήρξε και η τεράστια δυναμική που προσδίδει στην ΑΕΛ ο κόσμος της. Με εντυπωσίασε η εικόνα ενός σχεδόν γεμάτου Αλκαζάρ την τελευταία αγωνιστική, σε ένα αδιάφορο βαθμολογικά παιχνίδι με τον Λεβαδειακό.

Δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις, παρά μόνο να πω ότι νιώθω υπερήφανος που θα φορέσω τη φανέλα μιας ομάδας με πολύ ιδιαίτερη ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο και να ευχηθώ να οδηγήσουμε, εγώ και οι συμπαίκτες μου, την ΑΕΛ όσο πιο ψηλά μπορούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου