Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

«Τιμή και παράσημο!»


Για το νέο του συμβόλαιο με την ΑΕΛ μίλησε στην προσωπική του ιστοσελίδα ο Νίκος Νταμπίζας. Μεταξύ άλλων το χαρακτηρίζει τιμή και παράσημο γι' αυτόν.«Τιμή και παράσημο» χαρακτήρισε ο Νίκος Νταμπίζας την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Λάρισα. Ο αρχηγός των βυσσινί θα παραμείνει στον θεσσαλικό κάμπο για ακόμα έναν χρόνο.

Σε δηλώσεις που δημοσιεύονται στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο 37χρονος κεντρικός αμυντικός τονίζει, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Το νέο συμβόλαιο δεν ήρθε για μένα τιμήν ένεκεν, ούτε συνταξιοδοτικά, αλλά κερδήθηκε αξιοκρατικά, μέσα στο γήπεδο, χωρίς δεκανίκια, χωρίς μπροστινούς, πισινούς και φιλαράκια. Τιμή και παράσημο, λοιπόν, για εμένα στα 38 μου χρόνια η συνέχεια της παρουσίας μου σε μια ομάδα όπως η ΑΕΛ.

Δεν θέλω να ειπωθεί πως είμαι υπεράνω χρημάτων, ότι παίζω για τη φανέλα και άλλα πολλά που θα ηχήσουν όμορφα στ΄ αυτιά των φίλων της ομάδας, όμως το οικονομικό τα τελευταία χρόνια, δεν είναι πρωταρχικό κριτήριο για την όποια απόφασή μου. Τους λόγους, λοιπόν, για τους οποίους η υπόθεση παραμονής μου στην ΑΕΛ τράβηξε περισσότερο, τους γνωρίζουμε μόνο εγώ και ο πρόεδρος. Κι έτσι θα μείνει.

ΥΓ: Πριν από δύο χρόνια και με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας μου με την ομάδα μας, είχα κλείσει τις δηλώσεις μου λέγοντας πως η συνέχεια δίνεται στο Αλκαζάρ και σύντομα στο νέο μας γήπεδο. Βέβαια, το σύντομα στη χώρα μας συνήθως κρατάει λιγάκι περισσότερο. Έφτασε, όμως, η στιγμή κι αυτό το γήπεδο θα είναι το όχημα για ένα ταξίδι που θα πάει την ομάδα μας σε άλλη διάσταση. Και νιώθω αληθινά την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας τον ενθουσιασμό μου, που αυτή τη διαδρομή θα την κάνουμε μαζί. Καλό μας ταξίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου