Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Στην πρώτη ομάδα και ο Μπαταβάνης


Η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 ανακοινώνει την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου διάρκειας 5 ετών με τον Χρήστο Μπαταβάνη. Ο διεθνής με την Εθνική ομάδα των Νέων τερματοφύλακας έγινε ο 3ος ποδοσφαιριστής από τα τμήματα υποδομής της ΑΕΛ – και εν προκειμένω από την ομάδα Νέων U-21 – που προωθείται φέτος στην πρώτη ομάδα.

Ο 18χρονος Μπαταβάνης (γεννημένος στις 23/07/1992) διανύει τον 7ο χρόνο παρουσίας του στην ΑΕΛ και μέσα σε λίγους μήνες γεύτηκε τη διπλή επιβράβευση των προσπαθειών του με την κλήση στην Εθνική Νέων και την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου. «Πραγματοποιήθηκε ένα παιδικό μου όνειρο. Και ποιος Λαρισαίος ποδοσφαιριστής στην ηλικία μου δεν θα ήθελε να φορέσει τη φανέλα της ΑΕΛ; Πολύ περισσότερο τώρα που η ομάδα μπαίνει στο νέο της γήπεδο», ήταν τα πρώτα του λόγια στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΛ. «Η μοναδική λέξη που έχω αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου είναι η λέξη δουλειά, γιατί ξέρω πολύ καλά ότι η υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου δεν είναι παρά το πρώτο βήμα και τίποτε περισσότερο. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία», πρόσθεσε.

Ο Μπαταβάνης περνάει το κατώφλι της πρώτης ομάδας κουβαλώντας μια ξεχωριστή εμπειρία, που τον διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους συνομηλίκους του και συμπαίκτες στην ομάδα Νέων της ΑΕΛ. Τη συμμετοχή στην Εθνική Νέων. Ήδη έχει καταγράψει 6 επίσημες συμμετοχές σε αγώνες πανευρωπαϊκού επιπέδου και αν δεν προέκυπτε ο τραυματισμός στο χέρι, που τον υποχρέωσε σε χειρουργική επέμβαση πριν από λίγους μήνες, σίγουρα το κοντέρ δεν θα είχε σταματήσει εκεί: «Το να συναγωνίζεσαι με παίκτες της ηλικίας σου από όλη την Ευρώπη είναι πολύ σπουδαία εμπειρία. Φανταστείτε, τη μία βλέπαμε στην τηλεόραση τον Κακουτά της Τσέλσι να παίζει συμπαίκτης του Ντρογκμπά και μια εβδομάδα αργότερα τον είχαμε απέναντί μας ως αντίπαλο στο ίδιο γήπεδο. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους προπονητές μου στην Εθνική, τον κο Γεωργιάδη και τον κο Τσάνα για την εμπιστοσύνη τους. Κυρίως θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου στην ομάδα Νέων της ΑΕΛ – τους κυρίους Κατσάρα και Καπελιάνη – και ιδιαίτερα τον προπονητή τερματοφυλάκων τον κο Γκούλιο για την καθοδήγησή τους. Και φυσικά τον κο Παπακώστα που μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω επαγγελματίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου