Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Πηλαδάκης: «Οι υστερικές κραυγές εξυπηρετούν άλλους σκοπούς»


Απάντηση στα όσα δήλωσε ο Γιώργος Σπανός στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 δίνει ο πρόεδρος της Λάρισας, Κώστας Πηλαδάκης. «Οι υστερικές κραυγές και οι αφορισμοί, προφανώς εξυπηρετούν άλλους σκοπούς. Ουδέποτε υποσχέθηκα ότι θα ψηφίσω τον κ. Σπανό, εκτός κι αν εξασφάλιζε τη συντριπτική συναίνεση των συλλόγων» τονίζει και ξεκαθαρίζει ότι δεν θα είναι υποψήφιος για την προεδρίας της Σούπερ Λίγκας.

Αναλυτικά:

Αναφορικά με δηλώσεις του προέδρου της ΠΑΕ Ατρόμητος κου Γ. Σπανού, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 Κώστας Πηλαδάκης προχώρησε στην ακόλουθη τοποθέτηση:

«Δεν γνωρίζω τι ακριβώς προσπαθεί να δικαιολογήσει με τις ψευδείς δηλώσεις του ο κ. Σπανός. Είναι αλήθεια ότι επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά, χθες. Μεταξύ άλλων, που δεν θέλω να δημοσιοποιήσω σεβόμενος την κατ΄ιδίαν συζήτησή μας, πράγματι του εξέφρασα την άποψη ότι θα πρέπει να εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, μιλώντας με τον ΠΑΟΚ, τον Αρη, την ΑΕΚ, τον Ολυμπιακό και άλλους συλλόγους. Ομως δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο στις δηλώσεις του ο κ. Σπανός.

Είμαι της φιλοσοφίας, όπως δήλωσα και χθες, ότι ο πρόεδρος της Superleague πρέπει να διαθέτει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση και όχι οριακές πλειοψηφίες. Την τοποθέτηση αυτή έκανα και στην εισήγησή μου πριν τις εκλογές, εκφράζοντας επίσης τη γνώμη ότι θα έπρεπε κάποιος από τους δύο υποψηφίους να υποχωρήσει.

Δέχθηκα πιέσεις και από τις δύο πλευρές, παρότι είχα ενημερώσει προ των εκλογών ότι η ψήφος μου θα είναι λευκή, αφού όλοι γνώριζαν την στάση μου που αφορά την ευρεία συναίνεση. Συνεπώς, οι υστερικές κραυγές και οι αφορισμοί, προφανώς εξυπηρετούν άλλους σκοπούς.

Ουδέποτε υποσχέθηκα ότι θα ψηφίσω τον κ. Σπανό, εκτός κι αν εξασφάλιζε τη συντριπτική συναίνεση των συλλόγων. Επίσης, σχετικά με την αναφορά του στον κ. Γιώργο Λιμπάντση που δήθεν... παρασύρθηκε από την εμπειρία μου, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί επιθυμεί να τον θίξει ο κ. Σπανός. Ο κ. Λιμπάντσης είναι ένας αξιοπρεπής επιχειρηματίας τον οποίον γνώρισα πριν από 10 ημέρες και θεωρώ πως έχει άποψη και κρίση ώστε να μην παρασύρεται από κανέναν.

Σχετικά με την θητεία μου στην θέση του πρόεδρου της Superleague και την ολοκλήρωσή της μετά από ένα έτος, βαρέθηκα αυτήν την καραμέλα! Κρίνομαι από τον κόσμο, τις πράξεις τα έργα και τη συμπεριφορά μου, καθώς και από το σύνολο των μελών της Λίγκας. Πιστεύω ότι υπήρξα παραγωγικός και δίκαιος, και μαζί με τους συνεργάτες μου στη Λίγκα, ολοκληρώσαμε αρκετά σημαντικά ζητήματα. Ουδέποτε δεσμεύθηκα ότι θα έμενα και δεύτερο χρόνο, παρόλο που το καταστατικό τότε μου έδινε αυτό το δικαίωμα. Να υπενθυμίσω, επίσης, σε όλους αυτούς τους κυρίους που δεν σέβονται τίποτα, ότι μετά από έναν χρόνο αποχώρησα για προσωπικούς λόγους που πολλοί γνωρίζουν.

Τέλος, για να γίνει σαφές προς πάσα κατεύθυνση, δηλώνω ότι δεν είχα καμία διάθεση να ασχοληθώ και να θέσω υποψηφιότητα εκ νέου για πρόεδρος της Superleague και αυτό αποδεικνύει το ψεύδος των όποιων εικασιών ότι όλα ήταν στημένα. Αν είχα τέτοιο στόχο θα ήμουν υποψήφιος, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Άλλωστε, όταν μου προτάθηκε δεν δέχθηκα, γιατί αυτό θα προσέβαλε τους δύο υποψηφίους. Ας σταματήσει λοιπόν το κυνήγι μαγισσών από όσους επιδιώκουν να διαστρεβλώνουν προς ίδιον όφελος την πραγματικότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου