Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΛΥΡΑΚΗΣ: Ναι, πιστεύω σ’ αυτή την ΑΕΛ!

Αρκετή ώρα μετά τη λήξη του προχθεσινού αγώνα και για λογαριασμό της εκπομπής «Κυριακάτικη Αρένα» της TRT, ο καλός συνάδελφος Χρήστος Ευθυμίου κατάφερε να αποσπάσει τις πρώτες on camera δηλώσεις του πρώην, Νίκου Λυράκη, σε λαρισινό μέσο, 2,5 ολόκληρα χρόνια μετά την αποπομπή του από την ΠΑΕ ΑΕΛ.  Πρόκειται ουσιαστικά για μια μίνι συνέντευξη με ενδιαφέρουσες και χαρακτηριστικές αναφορές, έστω κι αν δεν αποκαλύπτει οτιδήποτε για τον ταραχώδη Μάρτιο του 2008. Για να δούμε τι είπε o γενικός διευθυντής, σήμερα, της ΠΑΕ Κέρκυρας:
Για τα συναισθήματα της επιστροφής στη Λάρισα μετά από 2,5 χρόνια: «Δεν μπορώ παρά να είμαι φορτισμένος. Βρέθηκα σ’ ένα γήπεδο στο οποίο έζησα πολύ μεγάλες στιγμές κι ότι και να συνέβη στις σχέσεις μου με την ομάδα, δεν παύει η Λάρισα να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σκέψης μου και της καρδιάς μου. Επιστράτευσα όλο μου τον επαγγελματισμό, γιατί ως επαγγελματίας λειτουργώ στην Κέρκυρα και ήρθα εδώ να εκπροσωπήσω την ομάδα μου».
Για τις αποδοκιμασίες του κόσμου: «Ο κόσμος εμένα δεν με επιδοκίμασε ούτε όταν ήμουν εδώ. Δεν μπορούσα λοιπόν να περιμένω σήμερα κάτι περισσότερο ή λιγότερο. Είναι επηρεασμένος κι από κάποια πράγματα που έχουν ακουστεί, οπότε θεωρώ πως είχε μια φυσιολογική αντίδραση. Προσωπικά είμαι περήφανος για τα έργα και τις ημέρες μου σ’ αυτή την ομάδα κι αν ο κόσμος έκρινε πως δεν ήταν αρκετά αυτά που πρόσφερα, καλώς αντέδρασε έτσι».
Για τον αγώνα: «Θεωρώ ότι ήταν μεγάλη μας επιτυχία ο βαθμός, σε μια έδρα για την οποία γνωρίζω καλά πόσο σημαντική είναι και απέναντι σε μια ομάδα – εγώ θα το πω τώρα – που πιστεύω ότι είναι στις κορυφαίες της Ελλάδας κι από πλευράς ιστορίας κι από πλευράς κόσμου, αλλά και από ποιότητα παικτών. Αυτή τη στιγμή πιστεύω πως η ΑΕΛ είναι μια από τις 2-3 κορυφαίες ομάδες της χώρας».
Για τον Κώστα Πηλαδάκη: «Κορυφαίος παράγοντας στο ελληνικό ποδόσφαιρο, τον οποίο οι Λαρισαίοι είναι υποχρεωμένοι να πιστέψουν και να στηρίξουν. Έχει όραμα, έχει καλές προθέσεις ακόμη και στα λάθη του και πιστεύω ότι κατατάσσεται στο πάνθεον των κορυφαίων φυσιογνωμιών :που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο χώρο. Για την ΑΕΛ, με την ολοκλήρωση και του γηπέδου, είναι μακράν ο κορυφαίος παράγοντας στην ιστορία της».
Για την επεισοδιακή φυγή του: «Είναι ένα θέμα που αφορά εμένα και τον Κώστα Πηλαδάκη. Ουδείς άλλος μπορεί να ξέρει ή να προσεγγίζει την αλήθεια, απ’ όποια πλευρά κι αν είναι. Αυτό δεν σημαίνει πως όσα ζήσαμε μαζί δεν τα ‘χω γραμμένα στο νου μου με χρυσά γράμματα».
Για πιθανότητα επιστροφής στην ΑΕΛ: «Ποτέ, γιατί θεωρώ πως ό,τι ήταν να προσφέρω σ’ αυτή την ομάδα το πρόσφερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου