Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ααράμπ : «Θα βοηθήσει ο Ζοέλ»

Ένας από αυτούς που γνωρίζουν καλά τον Ζοέλ Τσιμπάμπα είναι ο Ναΐμ Ααράμπ, αφού οι δυο τους υπήρξαν συμπαίκτες στην Ναϊμέγκεν. Ο πρώην αμυντικός της ΑΕΛ, ο οποίος αγωνίζεται δανεικός στην Σαρλελουά με την οποία έχει 20 συμμετοχές έχοντας μάλιστα πετύχει και ένα γκολ, μίλησε στο «sportlarissa» για το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «βυσσινί».

«Φυσικά και τον ξέρω τον Ζοέλ… παίζαμε μαζί δυο χρόνια στην Ναϊμέγκεν», ήταν τα πρώτα λόγια του Βελγομαροκινού πρώην «βυσσινί» και συνέχισε «δεν ήξερα πως ήρθε στην ΑΕΛ, το μαθαίνω από εσάς». Ζητώντας την άποψη του για τον πρώην συμπαίκτη του και νυν παίκτη της ΑΕΛ, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, μας είπε πως : «Είναι ένας παίκτης που πιστεύω πως θα βοηθήσει την ΑΕΛ. Εγώ τον θυμάμαι από την Ολλανδία που παίζαμε μαζί. Είναι ένας επιθετικός που έχει πολύ καλή τεχνική παρά το ύψος του και πολύ καλό σουτ. Μάλιστα, από όσο θυμάμαι τουλάχιστον στην Ολλανδία που αγωνιζόμασταν μπορούσε και εύκολα να σκοράρει. Μπορεί να βοηθήσει την ΑΕΛ και μάλιστα είναι ένα παιδί χαμηλών τόνων που δεν δημιουργούσε ποτέ προβλήματα».
«Θέλω να γυρίσω στην ΑΕΛ»
Τέλος όσον αφορά το δικό του μέλλον, καθώς είναι δανεικός από την ΑΕΛ στην Σαρλερουά μας τόνισε : «Δεν τα πάμε καλά με την Σαρλερουά, αφού είμαστε στην τελευταία θέση μετά από 21 παιχνίδια με 7 βαθμούς. Εγώ έχω παίξει στα 20 από τα 21 παιχνίδια είτε κεντρικός αμυντικό, είτε δεξί μπακ είτε ακόμα και αμυντικό χαφ. Τώρα δε ξέρω πως θα συνεχιστεί το πρωτάθλημα για μας, αλλά η αλήθεια είναι πως θέλω να επιστρέψω στην ΑΕΛ. Δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη απλά είναι μια δική μου επιθυμία. Θα ήμουν χαρούμενος αν μπορούσα να επιστρέψω ακόμη και τώρα. Παρακολουθώ τη φετινή της πορεία και είμαι στεναχωρημένος. Πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω κι εγώ να μείνει στην κατηγορία».

ΠΗΓΗ:www.sportlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου