Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Μετίν: Θέλω να τερματίσω την καριέρα μου στην Α.Ε.Λ.

Συνέντευξη στις «Θεσσαλικές επιλογές» και τον διευθυντή σύνταξης Αχιλλέα Τραγούδα παραχώρησε ο Τουμέρ Μετίν. Αισθάνεται υπερήφανος για όσα έχει επιτύχει στην καριέρα του και θεωρεί σημαντικό το γεγονός ότι «κέρδισε» την αγάπη των Λαρισαίων φιλάθλων, μιας και εκείνοι θα είναι για πάντα στην καρδιά του.
Αποσπάσματα της συνέντευξης:
- Θυμάσαι την πρώτη σου μέρα στην Λάρισα;
Και βέβαια. Ήρθα με τον μάνατζέρ μου από την Αθήνα κι αφού συναντήθηκα με κάποια μέλη της διοίκησης, πήγα στο γήπεδο για την πρώτη μου προπόνηση.Εκεί η ατμόσφαιρα ήταν ενθουσιώδης και εντυπωσιακή, ωστόσο, κάποιοι οπαδοί με υποδέχτηκαν με ένα πανό που έγραφε «Τούρκε γύρνα σπίτι σου». Η αλήθεια είναι ότι πικράθηκα.
…..Ήταν και πάλι Ιανουάριος.Αυτή τη φορά είδα ένα πανό στην κερκίδα να γράφει » Τουμέρ, εδώ είναι το σπίτι σου». Συγκινήθηκα.Δάκρυσα.Ένοιωσα να δικαιώνομαι για την επιλογή μου και τα πιστεύω μου και, φυσικά, να μην μετανιώνω στιγμή που επέλεξα τη Λάρισα.
- Έχεις σκεφτεί την ώρα που θα σταματήσεις το ποδόσφαιρο;
……Θέλω να τελειώσω το ποδόσφαιρο με ένα τρόπο αντάξιο του ονοματός μου.Δεν ξέρω πότε, ίσως του χρόνου.Πάντως εκείνο που ξέρω σίγουρα, είναι ότι θέλω να τερματίσω την καριέρα μου στην Λάρισα. Έχω δεθεί συναισθηματικά με τους φιλάθλους, οφείλω πολλά στον Κώστα Πηλαδάκη, αγάπησα την πόλη, έχω αποκτήσει ισχυρές ιλίες, έχω εισπράξει αγάπη και εκτίμηση…Νοιώθω πλήρης συναισθημάτων.
- Πέρα από την αισιοδοξία που μπορεί να διακτε΄χει τους παίκτες, αντικειμενικά υπάρχει η δυνατότητα να ξεφύγει η Α.Ε.Λ. από την πιθανότητα υποβιβασμού της από την Superleague;
Ναι το πιστεύω ακράδαντα. Μπορεί να φαντάζει δύσκολο, αλλά θα βρούμε τα ψυχικά αποθέματα να ανατρέψουμε την κατάσταση, πέρα από την πίεση του κόσμου και την άσχημη κριτική.

ΠΗΓΗ:www.olavissini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου