Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Πλιάγκας: Και την ψυχή μου για τη σωτηρία

«Για μένα η ΑΕΛ ήταν ένα όνειρο, μιας και σε αυτή την πόλη μεγάλωσα. Έτυχε να το πραγματοποιήσω σε μία δύσκολη περίοδο για την ομάδα. Ήρθα εδώ και είμαι έτοιμος να δώσω και την ψυχή μου για να σωθεί η ομάδα μας και στο τέλος της χρονιάς να είμαστε όλοι χαρούμενοι», δήλωσε ο Δημήτρης Πλιάγκας στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ.
«Στην αρχή της σεζόν πίστευα ότι η ΑΕΛ θα ήταν στην πρώτη πεντάδα», παραδέχτηκε και στην ερώτηση για το τι εισπράττει από το κλίμα στα αποδυτήρια αυτές τις πρώτες ημέρες παρουσίας του στη Λάρισα είπε:
«Είμαι μόλις τρεις ημέρες στην ομάδα, αλλά προσωπικά το πιστεύω πάρα πολύ ότι θα μείνουμε στην ομάδα. Βλέπω τους συμπαίκτες μου ότι θέλουν πολύ να σωθεί η ομάδα, γιατί αντιλαμβάνονται ότι είναι άσχημο η ΑΕΛ με τόσο πολύ κόσμο και με ένα νέο γήπεδο να μην αγωνίζεται στη Super League».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου