Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

«Ξέρεις ότι θα αδικηθείς»

Συγκεκριμένα, ο Νίκος Νταμπίζας δήλωσε στον «Novasports fm»:

Για τη θέση της Λάρισας: «Είναι συνδυασμός πραγμάτων εδώ που έχουμε φτάσει. Έχει να κάνει με τον καταρτισμό της ομάδας. Τεράστιο κακό έχει κάνει το φύγε εσύ, έλα εσύ. Μετά την καλύτερη σεζόν, μετά το πρωτάθλημα, που βγήκαμε πέμπτοι, αλλάξαμε 15 παίκτες. Αν για οποιοδήποτε λόγο χρειάζεται να κάνεις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ πρέπει να προσέχεις να μην αλλάζεις τη χημεία της ομάδας.

Για το ρόλο της διαιτησίας: «Είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχουν παράγοντες που επηρεάζουν. Δεν βρίσκω δικαιολογίες για τη φετινή μας πορεία, αλλά αυτό το πράγμα που έχω βιώσει φέτος με τη διαιτησία είναι υπερβολικό. Δεν λέω ότι θα πάρεις όλα τα σφυρίγματα. Δεν ζω σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο. Όταν παίζεις με τους μεγάλους τα σπόρια ή και όλο το καρπούζι θα πάνε με αυτόν. Είναι μια κατάσταση που ξέρεις ότι θα αδικηθείς. Εγώ έχω βιώσει στο εξωτερικό κάποια λάθη που μπορεί να είναι και χειρότερα σε σχέση με τα δικά μας, αλλά ξέρω μέσα μου ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπινα λάθη. Εδώ δεν το βιώνω αυτό. Ξέρω για έναν διαιτητή από το πρώτο σφύριγμα, από τον τρόπο που θα ακουστεί η σφυρίχτρα τις προθέσεις του.

Αυτή είναι η εικόνα που βλέπω αυτή τη στιγμή και είναι απόρροια αυτών των πραγμάτων που ακούμε. Δεν είναι ωραίο να βλέπεις έναν παίκτη να κάνει ότι έκανα εγώ, αλλά καμιά φορά αντιδράς έτσι όταν νιώθεις την αδικία στο πετσί σου. Δεν λέω, θα πάρεις και θα χάσεις σφυρίγματα, αλλά φέτος το φαινόμενο κατά της Λάρισας είναι συνεχιζόμενο. Δεν μπορείς να κάνεις κοκοκό, όταν ευνοείσαι και όταν αδικείσαι να φωνάζεις».

Για τον αν σκέφτεται να αποσυρθεί στο τέλος της χρονιάς: «Όχι δεν το έχω σκεφτεί. Όταν τελειώσει η χρονιά και ζυγίσω τις καταστάσεις θα πάρω μια απόφαση. Μου γυρίζει στο μυαλό να σταματήσω κάποια στιγμή, αλλά θέλω να γίνει την κατάλληλη χρονική στιγμή. Όταν φτάνεις σε μια ηλικία προχωρημένη κρίνεσαι από τους τραυματισμούς και από θέμα δυνάμεων. Τώρα το θέμα των δυνάμεων είναι υποκειμενικό. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να το αντιληφθείς αυτό και επειδή ποτέ δεν μπορείς να είσαι αντικειμενικός κριτής για τον εαυτό σου επειδή μπαίνει στη μέση και το εγώ σου. Το θέμα είναι πως θα νιώθω εγώ. Θέμα δυνάμεων στον εαυτό μου δεν μπορώ να δω. Δε νομίζω ότι υπολείπομαι σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

Για την αποχή που δεν έγινε: «Υπάρχουν κάποιες αντιστάσεις. Οι μεγαλύτεροι υπαίτιοι, όμως, για αυτή την ιστορία είμαστε εμείς οι ίδιοι. Δεν υπάρχει υπευθυνότητα, αλληλεγγύη, ο καθένας κοιτάει τον πισινό του. Κοιτάμε πως να κλέψουμε το σφύριγμα από τον συναθλητή μας, μπαίνει στη μέση το εγώ. Δεν φταίει κανένας παράγοντας, κανένας διαιτητής κανένας άλλος, φταίμε εμείς οι αθλητές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου