Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ρομέου: «Η διοίκηση αποφασίζει»

Ο Ρομέου, μετά τις φήμες που προέκυψαν περί ενδιαφέροντος συλλόγων της πατρίδας του μίλησε στο Onsports για το μέλλον του στην ΑΕΛ.
Ο Βραζιλιάνος αμυντικός χαφ, που κλέβει τις εντυπώσεις εδώ και δυο χρόνια με την φανέλα της ΑΕΛ και τώρα που το μέλλον του συλλόγου στην Super League είναι αβέβαιο, αρκετοί σύλλογοι ερίζουν για την απόκτησή του.
Ο Ρομέου στην επικοινωνία που είχε το Onsports μαζί του θέλησε να καταστήσει σαφές πως πρώτη προτεραιότητα για αυτόν είναι η ΑΕΛ και πως μαζί θα αποφασίσουν το μέλλον του. «Έχω ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο με την Λάρισα. Αυτό με κάνει και να θέλω να φύγω να μην μπορώ. Δεν μπορώ εγώ να αποφασίσω για το μέλλον μου, αυτό βρίσκεται στα χέρια της διοίκησης. Η κατάσταση αυτή την στιγμή στην ομάδα είναι δύσκολη, απομένουν τρία σημαντικά παιχνίδια που θα κρίνουν την παραμονή μας στην κατηγορία. Αγαπάω αυτή την πόλη, αγαπάω την ομάδα, όμως ακόμα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για παραμονή ή μη. Αλλά σίγουρα θα μείνω, αν μείνω με ευχαρίστηση.» τονίζει ο Ρομέου, ο οποίος ρίχνει το μπαλάκι στους Διοικούντες της Λάρισας, μιας και το συμβόλαιό του λήγει την επόμενη χρονιά και δεν υπάρχει κάποιος ειδικός όρος σε περίπτωση αλλαγής κατηγορίας.
Αναφορικά με τις φήμες των τελευταίων ημερών για ενδιαφέρον βραζιλιάνικων ομάδων για την απόκτησή του, ο 26χρονος ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ ξεκαθαρίζει πως υπήρξαν όντως προσεγγίσεις από άλλους συλλόγους.
«Όντως κάποιες ομάδες από την χώρα μου εκδήλωσαν ήδη το ενδιαφέρον τους για μένα, όμως όπως προείπα προέχει το συμβόλαιο. Δεν μπορώ να συζητήσω με κανέναν άλλον, χωρίς πρώτα να το κάνω αυτό με την ίδια μου την ομάδα. Το μέλλον μου δεν το ξέρω, αλλά σίγουρα θα διαμορφωθεί κατόπιν συζητήσεως με τους ανθρώπους της ΑΕΛ» σχολίασε ο Βραζιλιάνος.
Τώρα για το αν αυτός ακόμα ελπίζει σε ένα θαύμα, αυτό της σωτηρίας της ΑΕΛ και της παραμονής της στην κατηγορία ως αρκετά θρήσκος που είναι ζητά πρώτα από όλα πίστη. «Η κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει είναι αρκετά δύσκολη, τα περιθώρια έχουν ήδη στενέψει. Όμως δεν έχουν εξανεμιστεί όλες μας οι ελπίδες. Μένουν κάποιες ακόμα και για αυτό οφείλουμε προσπαθήσουμε μέχρι τέλους, να το πιστέψουμε. Γιατί εάν δεν πιστέψουμε πως μπορούμε εμείς οι ίδιοι, τότε τίποτα δεν θα μπορέσουμε να καταφέρουμε.» υποστηρίζει ο Ρομέου, η συμμετοχή του οποίου την Κυριακή (3/4) κρίνεται αμφίβολη καθότι τραυματίας.
«Χρειάζομαι σίγουρα ακόμα δυο ημέρες για να μπορέσω να δω αν θα δώσω το παρών στην Τούμπα. Έχω ξεκινήσει τις προπονήσεις, όμως αισθάνομαι πόνο και θα μπω στον αγώνα μόνο εάν ο γιατρός μου πει πως είμαι καλά 100%, αλλιώς δεν έχει νόημα.» είναι τα λόγια του παίκτη των βυσσινί, η απουσία του οποίου δυσχεραίνει το έργο της ομάδας την Κυριακή (3/4).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου