Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Μετίν: «Μπορεί και… Ντουμπάι»

Στην αποκάλυψη πως ο μάνατζέρ του βρίσκεται σε επαφές με ομάδα από το Ντουμπάι προχώρησε ο Τουμέρ Μετίν.

Ο Τούρκος μεσοεπιθετικός της ΑΕΛ ξεκαθάρισε ότι το ενδεχόμενο να συνεχίσει να αγωνίζεται στη χώρα μας συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, ωστόσο δεν αποκλείεται να πάρει το δρόμο του… Ντουμπάι για να ολοκληρώσει εκεί την καριέρα του.

«Η πιθανότητα να συνεχίσω στην Ελλάδα παραμένει μεγάλη, αλλά ο ατζέντης μου βρίσκεται σε επαφές με σύλλογο από το Ντουμπάι. Η φετινή περίοδος θα είναι και η τελευταία της επαγγελματικής μου καριέρας. Κουράστηκα», τόνισε στο «samanyoluhaber» ο μεσοεπιθετικός των «βυσσινί» και συνέχισε αναφερόμενος στην προοπτική του Ντουμπάι.

«Εκεί βρίσκονται οι Μετίν Οκτάι και ο Ντιέγκο Μαραντόνα. Μιλάμε για ένα εξαιρετικό μέρος να ζήσει κανείς. Είμαι 37 ετών, πόσο ακόμα να αντέξω; Έχω ήδη κάνει τα μελλοντικά μου σχέδια, αλλά δεν θέλω να μιλήσω για αυτά τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου