Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Γεμάτο συγκίνηση κι αλήθειες το «αντίο» Νταμπίζα

Ως την κορυφαία στιγμή του θεωρεί την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας με τη Λάρισα ο Νίκος Νταμπίζας, ο οποίος στην τελευταία του συνέντευξη Τύπου, δεν δίστασε να τη συγκρίνει μόνο με το EURO 2004 και τη στέψη της Εθνικής ομάδας σε πρωταθλήτρια Ευρώπης.

«Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που ήμουν αρχηγός εκείνης της ομάδας που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας. Για μένα ήταν η κορυφαία στιγμή, συγκρινόμενη μόνο με την εθνική Ελλάδας και το EURO. Όταν όμως παίρνεις έναν τίτλο με μια επαρχιακή ομάδα είναι διαφορετικό. Πιο έντονα βίωσα το κύπελλο με την ΑΕΛ, αλλά το EURO δεν επαναλαμβάνεται».

«Η Λάρισα και το Νιουκάστλ ήταν τα ποδοσφαιρικά μου σπίτια. Εδώ όμως μεγάλωσαν τα παιδιά μου κι είναι ακόμη πιο δύσκολος ο αποχωρισμός. Τα παιδιά μου είναι ΑΕΛ κι αν τους ρωτήσετε θα το μάθετε. Έξι πολύ γεμάτα χρόνια με όλα τα συναισθήματα. Σκεφτόμουνα τι να πω για να μην αφήσω κενά, σκέφτηκα να γράψω σημειώσεις, αλλά σκέφτηκα ν’ αφήσω το συναίσθημα να μιλήσει. Δεν το μετάνιωσα ούτε για ένα δευτερόλεπτο για τον ερχομό μου στην ΑΕΛ. Ακόμη και την περσινή χρονια», πρόσθεσε.

Ο Νίκος Νταμίζας αναφέρθηκε και στη σχέση του με τον κόσμο της ομάδας που πέρασε από «σαράντα κύματα»:
«Δεν ήρθα στη Λάρισα για να κάνω φίλους. Ξέρω πως έκανα πράγματα που τους στενοχώρησαν, αλλά έκανα αυτά που ένοιωθα. Λυπάμαι αν τους στενοχώρησα, αλλά είπαμε δεν έψαχνα για φίλους, αυτή η λέξη για μένα είναι ιερή».

Ο πρώην αρχηγός αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένο περιστατικό, όταν πιάστηκε στα χέρια με έναν οπαδό: «Ήταν το τελευταίο παιχνίδι του Φωτάκη και τον αποδοκίμαζαν πολύ άσχημα. Ένοιωσα πως ένας αδελφός μου κατηγορήθηκε άδικα και το έκανα αυθόρμητα», τόνισε.

«Θα ήθελα να κάνω μια δημόσια παράκληση, είναι σημαντικό να γίνει ένα παιχνίδι στη Λάρισα για τον Παναγιώτη Μπαχράμη. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον Απόστολο Μπατζαλέξη. Τον ευχαριστώ που τον γνώρισα σαν άνθρωπο. Η μεγαλύτερη προίκα της ΑΕΛ είναι τα πιτσιρίκια στο δρόμο που μεγαλώνουν σαν οπαδοί της. Πουθενά αλλού στην ελληνική περιφέρεια δεν συμβαίνει αυτό».

Όσο για το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται, είπε: «Μέχρι το τέλος του μήνα θα ξέρω αν συνεχίσω το ποδόσφαιρο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Δύσκολη απόφαση. Μου περνούσε από το μυαλό να ασχοληθώ και μ' άλλο πόστο, αλλά είχα πάντα την αίσθηση ότι δεν υπάρχει προοπτική συνεργασίας μετά την περσινή χρονιά. Δεν ήταν οικονομικό θέμα και θέλω να το ξεκαθαρίσω».

Για τον προπονητή της ομάδας, Κρις Κόουλμαν, ανέφερε: «Σημασία έχει ν' αξιοποιηθεί ο Κόουλμαν. Θα έχει προβλήματα προσαρμογής και πρέπει οι άνθρωποι της ομάδας να τον βοηθήσουν και να τον στηρίξουν έμπρακτα. Του είπα πως θα υπάρχουν δυσκολίες, του μετέδωσα την εμπειρία μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου