Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ MONSTERS ΜΕ ΤΟΥΣ ULTRAS94 ΣΤΟ ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ

Προμηνυόταν ένα συναρπαστικό ταξίδι, από την στιγμή που είχε κηρυχθεί απεργία από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας την Πέμπτη(ημέρα αναχώρησης) και την Κυριακή(ημέρα επιστροφής)…ένα ταξίδι αίνιγμα όσον αφορά την κατάληξη του. Το πλήρωμα με τα πέντε Μονστέρια φτάνει στο αεροδρόμιο της Ν.Αγχιάλου και τελικά μία 3ωρη καθυστέρηση, ως πρώτο “εμπόδιο”, ξεπερνιέται και το ταξίδι ξεκινάει…
 Αφού προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο του Frankfurt-Hahn, που απέχει περίπου μια ώρα από τη Φρανκφούρτη, στον χώρο των αφίξεων μας περιμένουν 3 φίλοι από τους Fiasko και τα εφοδιασμένα με μπύρες αυτοκίνητα ξεκινάνε… Πρώτη στάση το Würzburg και το lokal των Fiasko! Εκεί συναντάμε τον Koblenz και τα υπόλοιπα μέλη του συνδέσμου που έχουν μαγειρέψει για εμάς! Έτσι αρχίζουν οι πρώτες συζητήσεις, με τους γερμανούς να απορούν εύλογα για την κατάσταση στην πολιτική του ελληνικού ποδοσφαίρου και όχι μόνο. Ο σύνδεσμος παρότι μικρός, είναι πολύ καλά διακοσμημένος με πολλές αφίσες, κασκόλ, αυτοκόλλητα και διάφορα γκράφιτι στους τοίχους. Η πρώτη μέρα τελειώνει με μια περιήγηση στα μπαρ της πόλης…
 Η Παρασκευή μας βρίσκει νωρίς το πρωί ξύπνιους και το ραντεβού έχει δοθεί για τον σύνδεσμο. Μετά από ένα πλούσιο πρωινό μια ξενάγηση στην όμορφη πόλη του Würzburg είναι ότι πρέπει με τους φίλους μας να έχουν πάρει ρόλο ξεναγών. Ο καιρός…ελληνικός! Η θέα από το φρούριο της πόλης μαγευτική! Το ίδιο και το κέντρο με τους πολλούς πεζόδρομους… Ενώ έχει μεσημεριάσει επιστρέφουμε στον σύνδεσμο για ένα παραδοσιακό πιάτο της Φρανκονίας.
 Το απόγευμα αναχωρούμε για τη Νυρεμβέργη και μετά από μία ώρα περίπου στο τρένο φτάνουμε. Εκεί μας υποδέχονται γύρω στα τριάντα άτομα από τους Ultras 94. Μεγάλη έκπληξη και χαρά για εμάς και μετά τις πρώτες στιγμές της υποδοχής ξεκινάει μία αυθόρμητη πορεία στους δρόμους της Νυρεμβέργης με προορισμό το κάστρο-σύμβολο της. Σε σύντομο χρονικό διάστημα βλέπαμε την πόλη από ψηλά, που την είχε σκεπάσει το μαύρο πέπλο της νύχτας δίνοντας μία άλλη νότα στη βραδιά. Ύστερα κατευθυνόμαστε στο νέο -τεράστιο- lokal των Ultras της Νυρεμβέργης (ο οποίος κλείνει περίπου ένα χρόνο λειτουργίας), ενώ μερικοί χώροι που μας έκαναν εντύπωση ήταν δύο τεράστιες επιφάνειες για βάψιμο και προετοιμασία των κορεό, δύο μπαρ και πολλούς καναπέδες, μια βιβλιοθήκη με μαζεμένα τα οπαδικά fanzines από όλους τους οπαδικούς χώρους της Γερμανίας και μερικά από Ιταλία και Αυστρία(!) και τέλος έναν ξενώνα για τους φιλοξενούμενους-φίλους. Πραγματικό στολίδι, φτιαγμένο με πολύ μεράκι και οπαδική κουλτούρα που σε συνδυασμό με την οργάνωση που διακρίνει τους φίλους μας, μας γεννούσε ερωτήματα για την διαφορά νοοτροπίας μεταξύ ελληνικής και γερμανικής οπαδικής σκηνής!
 Ενώ η όμορφη βραδιά προχωρούσε, μερικοί αναζήτησαν λίγες ώρες ύπνου καθώς στις έξι το πρωί έπρεπε να αναχωρήσουμε για το Γκλάντμπαχ. Το κρύο δυνατό, και 4 πούλμαν των ULTRAS 94 ήταν έτοιμα για αναχώρηση. Γύρω στα 450 χιλιόμετρα χώριζαν την Νυρεμβέργη με τα σύνορα της βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, που ισοδυναμούσε με ένα πολύωρο ταξίδι με τα πούλμαν ( χωρίς συνοδεία αστυνομίας.. ). Σε ένα χωριό περίπου μισή ώρα έξω από το Γκλάντμπαχ αφήνουμε δέκα άτομα τα οποία έχουν απαγόρευση από τα γήπεδα και θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από ένα μπαρ της περιοχής… Σεβασμό σε άτομα όπως αυτά που παρά την απαγόρευση τους για είσοδο στο γήπεδο, τις μεγάλες αποστάσεις και την κούραση ακολουθούν τους υπόλοιπους οπαδούς με τα λεωφορεία σε κάθε εκδρομή ώστε να νιώθουν ΠΑΡΟΝΤΕΣ!
 Μετά από έξι ώρες συνολικής διαδρομής φτάνουμε έξω από το γήπεδο περίπου δύο ώρες πριν από την έναρξη. Εκεί εντύπωση μας κάνει ο μεγάλος αριθμός λεωφορείων που είχαν ναυλωθεί από απλούς φιλάθλους της Νυρεμβέργης, γύρω στα είκοσι τον αριθμό. Η παρουσία της γερμανικής αστυνομίας διακριτική αλλά έτοιμη να αντιμετωπίσει το οποιοδήποτε φαινόμενο σε αντίθεση με την ελληνική όπου όχι μόνο είναι ανίκανη αλλά συνάμα και προκλητική με αποτέλεσμα πολλές φορές να δημιουργούνται οι φασαρίες εξαιτίας της!
(Η τιμή του εισιτηρίου για τους φιλοξενούμενους στα δεκατρία ευρώ την ίδια στιγμή που στην χώρα μας έχει είκοσι και είκοσιπέντε!!)
 Με την είσοδο μας στο νότιο πέταλο(το οποίο δεν έχει θέσεις καθήμενων αλλά όρθιων όπως θα πρέπει να είναι κάθε οπαδικό πέταλο!), τα πανιά ξεδιπλώνονται, τα τύμπανα στερεώνονται, οι οργανωτές παίρνουν θέση και αρχίζει ο καταμερισμός των σημαιών και των πλακάτ.. με την σημαία "Ultras 94 & Monsters 82" μετά από λίγα λεπτά να ανεμίζει ψηλά για πρώτη φορά επίσημα.. Το γήπεδο γεμάτο, με το καλύτερο οπαδικό γκρούπ της Γκλάντμπαχ να κάθεται στο απέναντι πέταλο, στο δέυτερο διάζωμα. Η ατμόσφαιρα των αντιπάλων γίνεται αισθητή μόνο όταν ξεσηκώνεται όλο το γήπεδο. Το τέλος του αγώνα βρίσκει την ομάδα της Νυρεμβέργης ηττημένη 1-0 από την σαφώς καλύτερη στο γήπεδο Γκλάντμπαχ… οι παίχτες της Glubb κατευθύνονται προς το πέταλο μας (κίνηση που την κάνανε και πριν την έναρξη του παιχνιδιού), προς ένδειξη σεβασμού προς εμάς και ευχαριστώντας μας που κάναμε τόσα χιλιόμετρα για να τους δούμε και αφού εισέπραξαν το χειροκρότημα, ακούστηκε και για τελευταία φορά δυνατά το FCN!FCN!FCN!..
 Στην επιστροφή και αφού ξαναπήραμε τους δέκα με την απαγόρευση από εκεί που τους είχαμε αφήσει, η διάθεση φυσικά δεν έχει πέσει. Χαβαλές, μουσική και ποτό συνθέτουν τις τελευταίες (δυστυχώς) ώρες καθώς μετρούσαμε αντίστροφα για την επιστροφή στην Ελλάδα. Αποχαιρετήσαμε τους φίλους μας, και αν μη τι άλλο ανανεώθηκε το ραντεβού για σύντομα. Στις 10 το πρωί το αεροπλάνο απογειωνόταν από το Hahn. Ακόμη μία καθυστέρηση 2 ωρών και το αεροπλάνο φεύγει, λύνοντας μας το αίνιγμα του ταξιδιού…

Ότι και να πούμε για την φιλοξενία που εισπράξαμε είναι λίγο. Φιλοξενία αγνή και αληθινή. Σας ευχαριστούμε όλους!

Υ.Γ1 : Θερμά ευχαριστώ επίσης στους μάγειρες και τον ζαχαροπλάστη των Fiasko που μας εντυπωσίασαν με τις ικανότητες τους.
Y.Γ2 : Επίσης ευχαριστούμε τον Κρις για τα κουρέματα……
Υ.Γ3 : No singing, drinking…
Υ.Γ4 : Απαγορεύεται το κάπνισμα στα αεροπλάνα…………

MONSTERS LARISSA-ULTRAS NURNBERG 94!