Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Τρεις βαθμούς και όχι…75

Ικανοποιημένος από την εκτός έδρας νίκη ο Κρις Κόουλμαν δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου τα εξής: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από αποτέλεσμα και από εμφάνιση. Ήταν μία πρόκληση το σημερινό παιχνίδι για μας. Ισως στο δεύτερο ημίχρονο θα μπορούσαμε να πετύχουμε κι άλλα γκολ, αλλά είμαι ικανοποιημένος και από το σκορ αλλά και από την εμφάνιση.
Φυσικά και είμαι ευχαριστημένος από τους ποδοσφαιριστές που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στο αρχικό μας σχήμα, αφού κάναμε πέντε αλλαγές, κάποιες εκ των οποίων αναγκαστικές. Αυτό που μέτρησε ήταν η σωστή αντίδραση. Αυτό που με απογοήτευσε κόντρα στον Βύζαντα ήταν το γεγονός ότι τότε δεν επιτεθήκαμε όπως θα έπρεπε, κάτι που κάναμε πολύ καλά σήμερα και είχαμε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με τη μπάλα, που ήταν πιο ελαφριά και δεν μπορούσαμε να βγάλουμε καλά τη μπάλα και να πετύχουμε τρία τέρματα. Σήμερα πήραμε τρεις βαθμούς και όχι… 75 για να βγούμε πρωταθλητές. Ξέρω ότι η ομάδα είναι «φορτωμένη» με πίεση κυρίως από έξω, αλλά εγώ δεν σκοπεύω να κάνω το ίδιο με την ομάδα μου, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο ακόμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου